BMW X5 VIN ataskaitos nenustoja stebinti

BMW X5 ataskaitos nenustoja stebinti

Kaip jau minėjome ankstesniame straipsnyje, mūsų dėmesys šiuo metu yra nukreiptas į automobilių skelbimų analizę, siekiant išsiaiškinti, ar Lietuvoje parduodami automobiliai atitinka nustatytus tvarkingumo standartus. Šiandien mūsų akiratyje atsidūrė iš Belgijos kilęs BMW X5 visureigis, kurio kaina viršija vidutinę rinkos kainą. Tarp daugelio peržiūrėtų BMW X5 modelių, tikėjomės, kad šis pasiūlymas bus išskirtinis.

Skelbime pateiktas automobilio aprašymas yra viliojantis: išsamus ir turtingas automobilio komplektacijos sąrašas, pabrėžiama, kad kėbulas yra puikios būklės, o variklis funkcionuoja nepriekaištingai. Tačiau svarbios informacijos apie automobilio rida ir galimas avarijas skelbime trūksta.

Išsamioje ataskaitoje išaiškėjo, kad 2017 metais automobilio rida buvo užfiksuota kaip 319 500 kilometrų, o 2023 metais – 282 823 km. Tai rodo, kad per šį laikotarpį rida buvo sumažinta maždaug 40 000 kilometrų, nors tikrasis atsukimas gali būti dar didesnis. Reikėtų pažymėti, kad nuo 2017 iki 2023 metų nebūta kitų oficialių ridos įrašų. Atlikę preliminarius skaičiavimus, pagal kuriuos šis automobilis vidutiniškai per metus įveikdavo 35 000 kilometrų, nustatėme, kad per šešerius metus automobilis turėjo būti nuvažiavęs maždaug 210 000 papildomų kilometrų. Taigi, mūsų skaičiavimais, reali automobilio rida gali siekti apie 530 000 kilometrų. Šie skaičiavimai yra preliminarūs ir grindžiami turimais duomenimis.

BMW X5 atsukta rida

Tačiau svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad šešerius metus automobilio rida nebuvo fiksuojama, o tai gali turėti kitų paaiškinimų nei vien ridos atsukimas. Vienas iš potencialių paaiškinimų gali būti patirtos avarijos. Iš mūsų turimų duomenų matyti, kad 2017 metais automobilis buvo patyręs žalą, ir nuo to laiko nebuvo registruojami jokie ridos duomenys. Tai kelia prielaidą, kad automobilio rida galėjo neatitikti mūsų atliktų skaičiavimų, nes automobilis galėjo būti laikinai nenaudojamas dėl patirto stipraus smūgio ar avarijos.

Be to, verta paminėti, kad 2017 metai nebuvo labai senai, o patirtos žalos dydis – apytiksliai 10 000 eurų – rodo, kad automobilis galėjo patirti reikšmingą avariją. Tai suteikia pagrindo manyti, kad žala galėjo būti pakankamai didelė, kad automobilis būtų laikomas nenaudojamu ar net neeksploatuojamu tam tikrą laikotarpį. Toks scenarijus dar labiau komplikuoja bandymą nustatyti tikrąją automobilio būklę ir rida, nes yra daug nežinomųjų veiksnių, kurie gali turėti įtakos automobilio eksploatacijai po avarijos.

BMW-X5-patirtos-avarijos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *